ieprezentējos

by stefanijavidzus

Sveicināti 2012. rakstā, tfu, gadā!

Šis gads man ir iesācies un vēl aizvien turpinās steidzīgā un saspringtā gaisotnē. Tik daduz ko izdarīt, un, godīgi sakot, tik maz laika. Kā nekā, esmu viena no tiem eksemplāriem, kuriem Zinātniski pētnieciskais darbs jāturpina bija arī šogad. Patiesībā, jāsāk no sākuma. Tomēr es, jā tieši tā, esmu laimīga! Kaut kā, pavisam nemanot, dzīve ieritina mani ērtā kamzolī. Nezinu, vai esmu nopelnījusi, bet ko nu iešu sevi kritizēt. Viss rit uz priekšu.

Skolas avīzei sākas lielais pārmaiņu laiks, kuru mums, nelielajai komandai ir jāiznes cilvēkos, kā cinītim lielu vezumu. Uh, būs grūti, bet beigās jau viss nokārtosies, vai ne?

Āha, pirms aizmirstu, šodien, pavisam netīši biju par liecinieci veselām divām prezentācijām nieka 7 minūšu laikā! Tā ir, ka iziet pastaigā. Grāmatnīcā Zvaigzne ABC, Tērbatas ielā 4, šodien notika Latvijas Kultūras akadēmijas asociēta profesora, filozofijas doktora, arīdzan, pirmās autora latviešu valodā izdotās grāmatas “Valodas lietojuma loģika” prezentācija. Ejot meklēt sev ko interesējošu, iemaldījos viesu un gardumiem klātu galdiņu starpā. Nu neko, savācu savu “Lietišķā etiķete” grāmatu un devos pie kases, protams, vispirms nedaudz ielūrot jaunumā. Daudz no loģikas nesaprotu, bet gan jau. Vēl ir laiks, kā tajā dziesmā.

Un tad es vēru durvis RIIJA`i, kura turpat vien slejas un re, jau atkal prezenteišens. Šoreiz tikai publikas priekšā tika stādīta Indras Ķempes un Venta Vīnberga grāmata par Liepāju.

Atļaušos piebilst, ka izskatījās maķenīt vairāk “manā stilā”, bet nebija tā garastāvokļa man tur uzturēties un es, ar nolaistu degunu, devos mājup. Rīt ieskriešu uzmest aci. Kāda tad ir tā Liepāja? Ticu, ka vējš caur vākiem nesvilpo un interesanti būs.

Paldies lukabuka twitter akountam par bildi!

Čau!

