radot

by stefanijavidzus

Turpinot iesākto tēmu par manas “grāmatas” pabeigšanu, esmu gatava dalīties ar jums savā nelielajā pieredzē ar “Finish This Book”.

Šādi izskatās pats ievads. Tā teikt, pirmais uzdevums. Aizpildīt nedaudz par sevi, intereses u.tml. Jā, arī pirkstu nospiedumi. Iespēja ķēpāties. Un būs vēl…

Tālāk tiek dota iespēja iemēģināt savu mīļāko pildspalvu. Nezinu, cik oriģināli man sanāca, bet bija, erm, jautri. Un tagad, kurš iemācīs man skaisti rakstīt?

Lūk, pats grāmatas rašanās sākums. Soliņš parkā. Nezinu, vai viņš ir pabeigts vai nē, varbūt kādreiz došu tam, krāsas. Pagaidām lai paliek kā veco laiku filmās – melnbalts un vientuļš.

Šeit ir, tā teikt, random ķēpājums, krāsojums, zīmējums, kuru man tika uzdevums tur radīt. Pilnībā pēc saviem iesaktiem. Radot ko jaunu. Apvienoju vairākas tehnikas, kuras nekad neesmu vēl kopā laidusi – ūdenskrāsas, pildspalva, zīmulis, līmēšana, flomāsters. Iznākums man patīk. Netradicionāls man.

Tālāk es kļuvu par detektīvu. Vai ir vērts ko vēl piebilst? Izņemot to, ka PVA līme ir superīgākais izgudrojums un no sejas nonāk nost perfekti? Nē, tas nav sarkasms. šoreiz ne.

Un tagad, kad jums ir pavisam mikroskopisks ieskats tajā, ko esmu paveikusi, gan es, gan jūs, varam doties darīt savas radošās lietas. Un šajā gadījumā tv ekrāns skaitās, ir brīvdiena.

