F NISH TH S B K

by stefanijavidzus

Sveiki, čau, labdien, labvakar :)

Es ļoti, ļoti, ļoti, nu ļoti gribēju pareklamēt savu šīs-super-laimīgās dienas ieguvumu – grāmatu. Nosaukums ir “F_NISH TH_S B__K” un autore ir Keri Smith. Uzreiz jau saku, ka nopirku grāmatnīcā globuss, jo zinu, ka pēc šīs reklāmas daudzi gribēs to, kaut tikai, apskatīt.

Par šo grāmatu sēriju uzzināju jau diezgan pasen, bet šodien, ieraugot veikalā, nespēju atturēties un ņēmu tik ciet. PZV*: Nākamā grāmata no šīs sērijas, kuru es vēlos ir “Wreck This journal”. To var gan plosīt, gan slapināt, gan mocīt un mīcīt kā grib. Jā, tik biedējoši cik izklausās, tik biedējoši tas arī ir. It īpaši man – grāmatu mīlei un saudzētājai. Āāā .. un rekur arī bilde:

Abas šīs un visas pārējās Kerijas Smitas grāmatas ir “jāpielabo” un jāpieliek katrai sava roka. Tas arī mani uzrunāja. Šīs grāmatas esot izcils laika kavēklis un stresa noņēmējs, jo īpaši “wreck this journal”. Katra grāmata beigās ir kā paštaisīts mākslasdarbs un katrs savējo var pārveidot kā vien grib. Ja kādam no jums, mīļie, ir pieredze ar šīm grāmatām, labprāt uzklausīšu. :) Bet nu es dodos iesākt “pabeigt savu grāmatu”.

*Piezīme Ziemassvētku vecītim

