RFW 4. diena – QooQoo atskats

by stefanijavidzus

Klāt ir arī nākamais atskats no Riga Fashion Week. Izdomāju gan nedaudz pārlekt pāri citām skatēm un uzrakstīt tieši par QooQoo. Gribēju izlikt visu kamēr vēl ir iekšā.

Tad nu saku uzreiz, ka šī ir mana pirmā QooQoo skate, kuru redzu dzīvē un iespaids? – Neatkārtojams. Zāle visu skates laiku bija tumša, ar nelieliem gaismaz zibšņiem. Uz ekrāniem spēlējās burbuļu projekcija un pašu mēli rotāja krāsoti koka bluķīši.

Visa skate kā viens liels okeāns un gaismu/mūzikas spēle. Runājot par mūziku, man tik ļoti pielipa dziesma ar izsaucieniem, kas piederētos man (“I love London!”), ka vēl šodien tā neatstāj manu iPod`u. Noklausies šeit!

Pašas modeles, ar krāsainiem gumijas zābaciņiem, raitā, vieglā gaitā soļoja starp bluķīšiem un pēc pozēšanas fotogrāfiem uzkāpa uz viena no tiem. Tā ik pa trim un beigās visi bluķīši bija pilni ar, nu tik tiešām, unikāliem darinājumiem. Mana sirds apstājās ieraugot caurspīdīgos legingus (dārgo Ziemassvētku vecīti, man lūdzu…).

Tagad, dāmas un kungi, bilžu uznāciens!

1

(Man, lūdzu, šo kažociņu).

2

3

4

5

12

Modeļa lomā iejutās arī blogeris Jaroslavs Barišņikovs.

6

7

9

Kad visas jūras zāles bija savās vietās, tās iekustināt devās šarmantā Ieva Adamss.

10

Arī aktrise Zane Vaļicka iejutās modeles lomā.

11

Ieva Adamss (no kreisās), pati QooQoo radītāja Aļona Bauska un Zane Vaļicka.

Tiem, kas vēlas redzēt skati virtuāli klikot šeit. Pozitīvas emocijas garantētas. Pēc redzētā mani vēl ilgi nekas nespēja nedz pārsteigt, nedz radīt vēl lielāku smaidu uz lūpām.

Paldies par uzmanību, drīzumā gaidet Katjas Šehurinas skates apskatu.

Bildes no mango.lv ; titulbilde – qooqoo.lv

Nebaidieties būt QooQoo. :)

