(vairāk kā) galerija – istaba

by stefanijavidzus

A L O H A!

Pēdējos gadus esmu aizņēmusi vienu savu dārgo smadzeņu kambari domām par istabu, t.i. – interjers, krāsas, dekori, kur?kā? u.tml. Un tikai(!) tagad es iedomājos uztaisīt apskata ierakstu. Varbūt sakārtosies domas un radīsies idejas.

Tātad: Šis ieraksts būs no hedera līdz fūterim pilns ar bildēm, paskaidrojumiem un, es domāju, ka garlaicīgi nebūs. Pašpikosiet idejas sev un mammai. Nu tad aiziet, daudz nav ko runāt. Tāpat vieglāk nepaliks.

Kāpēc es te piņķerējos ap to visu? Jo manai tagadējai istabai nav nu pilnīgi nekādas tēmas un saturīga izskata. Skumji. Un televizors man stāv uz krēsla. Tas man liekas nedaudz smieklīgi. Bet izlemt es nevaru – ko un kā.. Jo mans stils/gaume mainās pēc garastāvokļa un es esmu baaigais garastāvokļa cilvēks. Tomēr katru kvadrātmetru nevar taisīt savādāku, jāpieturas pie kā viena. Tātad cepam augšā idejas un bildes.

Mani vienmēr ir saistījušas šādas romantiskās, meitenīgās, maigās, gaišās, komfortablās istabiņas. Arī savu ir doma veidot gaišu, lai neapnīk. Patīk plauktiņš aiz gultas uz kura var uzlikt visādus lāčus, grāmatas un telefonu, kurš pa nakti ēd. Manā istabās noteikti būs daudz, daudz mīksti spilveni. Bet šajā bildē es nesaprotu vienu – ko tās īpašnieks dara ar to āmuru, kas nevērīgi dus bildes apakšā uz spilventiņa…

Šādām ūber-modernajām istabām arī nav ne vainas. Šie divi – modernais un romantiskais – arī ir tie stili starp kuriem visvairāk šūpojos. šajā istabā man patīk baltie plaukti – tādus noteikti savējā iebīdīšu, nelielā melnās sienas niša un lielā melnā siena. Tomēr šādā istabā nevarētu justies kā mājās, pārāk pilna ar moderno.

Šī ir gulta kādu es vēlos. Un tos daudzos spilvenus. Vienīgais par ko es baidos ir: Es katru vakaru gultā lasu žurnālus, grāmatas utt. – negribētos lai muguriņu nospiež. Cerams, ka spilveni būs ērts variants. Tas manekens gan man naktīs neļautu iemigt… Vēl tā baltā kleita… Pie gultas.. brrr.

Šāda tipa gulta bija manai mīļajai māsīcai. Nekad nesapratu kā var mierīgi pagulēt. Pagriezies un kājas jau ārā no gultas. Šī gan, pateicoties baldahīnam, izskatās tāda aicinoša, bet es ģeometrijā saprotu labāk taisnstūrus. /Sorry circle/

Ļooti man patīk lustra, lielais spogulis istabas galā un krēsls. Grezni bez gala.

Opā, hašišīgi. Istaba gaida daudz viesus jareiz tik daudz vietas atvēlētas sēdēšanai.. un vēl grīda, protams. Visa istaba izskatās ļoti mīksta. Ideja ir ļoti laba. Bildi gan vairāk ieliku lai pajūsmotu par labo krāsu izvēli – violetais, sarkan-dzelten-zaļais, 3krāsu tepiķis. Nu ļoti āsom. Bet ne man. Neext!

Šeit, pirmajā acu uzmetienā liekas, ka istabas (iepriekšējā un šī) ir līdzīgas, bet nē.. Šī man vairāk atgādina mazās meitenes istabu no filmas The Orphan. Kāpēc?

Bet tas tā….

Šādu es gribētu savu future bibliotēku. Zinu, zinu, būtu par daudz. Nu tad vismaz 1 stāvu un 60 kaķus. Āā.. un arī dāvanu karti 1’000’000’000 latu vērtībā uz zooveikalu.

Šādā istabā es sevi iedomājos kā Dumidoru no Harija Potera. Abrakadabra un…….

Vuola! Jā jā… peints, es zinu. Izdzēsu fotošopu lai atbrīvotu atmiņu “Dead Island”, so? Nav jau tiiiiik traki. Domu sapratāt.

Bet ja par istabu – tad tādu noooooteikti nē. Vienīgais, ja līdzi tai nāktu burvestības un Cūkkārpas vadītājas privilēģija.

Labi, jokus pie malas. Patīk dīvāns! Bet kur es tādu likšu, ja būs jau gulta. Melno kafijas galdiņu gan labprāt savāktu, ar visu paklājiņu. /Merci!/ Arī zieds uz sienas man patīk. Par skatu, kas paveras caur logu, neko neteikšu, tā pat skaidrs, ka skaisti un es tādu gribētu, un kāpēc man tā nav, ko es vēl daru šeit un blā blā. Tāpēc – paklusēšu.

No šīs istabas es ar vislielāko prieku savāktu konstrukciju, kas veidota virs gultas, tikai nesaprotu, kā var gulēt ar galvu pret logu. Kaut kā neloģiski izskatās.

Šī istaba kā no “Sniegbaltītes” vai kādas citas meža pasakas. Bet man patīk ieturētais stils un krāsu gamma. Zemes toņi ir ņamm. Bet, manuprāt, tas rozā galds neiederas pie gultas, bet aj, piedots. Lustru es paņemu un tagad man patīk šitā gulta.

Ziniet ko? Es nespēju izvēlēties. Ņemšu kaut ko šādu (savā 4tajā stāvā) un dzīvošu laimīgi.

Kaut gan ticamāk būtu, ka palikšu ar kaut ko šādu – romantiski un moderni, daudz vietas un minimālisms. Eju meklēt baloniņus. Ar labu nakti.

