5. ceļgals

by stefanijavidzus

Nē, runa nav par anatomiju un citām dīvainībām. Redziet, 1. septembri es svinēju savādāk nekā, iespējams, Jūs. Es vērojoju kā ekrānā viens pēc otra iet bojā “nolemtie”. Tieši tā – Ceļa gals 5. Un vēl pie tam 3D (nopūta).

Man ir aizdomas, ka šī ir 1. filma, kuru es no šīs slepkavošanas sērijas redzu, bet tas tieši bija interesanti, jo nezināju ko sagaidīt. Katrā ziņā, vīlusies es nebiju, bet, protams, varēja būt labāk. Ja vērtējam pēc “pretīguma” skalas, tad noteikti šī filma ierindojas top 3. Zāģi gan viņiem nepārspēt.

Manuprāt, veiksmīgi tika izvēlēti nāves veidi – tādi, ar kuriem skatītāji saskaras dzīvē, kas nozīmē – ka tiek atstāt paliekošs baiļu efekts. Manā gadījumā tas bija acu lāzereoperācijas gadījumā. Kā jau Jūs droši vien ziniet – es nēsāju brilles/lēcas. un kad sasniegšu pilngadību, vēlos veikt šo operāciju, bet tagad… tfu tfu tfu. Tā taču bija tikai filma. Galvenais, līdz tam nedzirdēt “Dust in the wind” gabalu, savādāk nāksies staigāt ar brillēm vēl kādu laiku.

Lai nu kā ar tām slepkavībām, bet filma bija interesanta. Viss sākās ar tilta scēnu un tad jau Jūs paši varat spriest, cik ticami vai neticami viss ir. 3D gan tur varēja būt vairāk, bet bija labi.

Paldies par Jūsu dārgo uzmanību un tiekamies kino! Un atcerieties: Nāvei nepatīk tikt apmuļķotai.

