Kaut kas svaigs un nebijis

by stefanijavidzus

Varbūt dažiem no Jums, kas jau bijuši tālākās zemēs un nogaršojuši šo brīnumu, tas neliksies nekas ‘WOW’ cienīgs, bet man tā bija. Par ko ir runa? Jautāsiet.. Lūk!

Saldētais jogurts ir ieradies arī pie mums! Kā esmu dzirdējusi, mēs esam pirmie no plānotajām 15 šādām kafejnīcām Eiropā. Liels gods un prieks! Kafejnīca savas durvis vēra 18. augustā (atvainojos par kavēšanos) un ar katru dienu to apmeklē ar vien vairāk cilvēki. Ja gadāties tuvumā, mīļie, ejiet nogaršot, bet rēķinaties ar pienācīgu rindu. Manā skatījumā, vajadzēja izveidot vismaz divas maksāšanas vietas, lai nav tik ilgi jāspiežās, bet piedots, skaistums (lasīt – gardums) prasa upurus.

Kr. Barona iela 10

Nākamā šāda yoyo kafejnīca tiks atvērta Vecrīgā, kur? .. To mēs vēl redzēsim.

No šādiem saldējuma aparātiem, klienti, paši savām rociņām, var iepildīt traukos kārotās garšas produktu un papildus pievienot kādu no 3 mērcītēm, augļus, šokolādes gabaliņus un konfektes. Izvēle ir liela un katrs atradīs sev ko piemērotu. Mani favorīti bija ‘jogurti’ ar Tiramisu un Piparmētru garšām.

Arī cenu politika ir pieņemama un atbilstoša piedāvājumam. Man, par visai piepildītu trauciņu (tā lai pietiek un lai nepārēdas) nācās samaksāt vien pāri latam. Protams, viss atkarīgs no svara, kā jau dzīvē nākas.

Liels prieks man ir par dizainu. Tik košas krāsas un skaistas mēbeles, ka žēl paiet garām. Bet tādi nu tie cilvēki ir – viss, kas “spīd un laistās” ir jāņem!

Tā, mani mīļie. Esmu uztaisījusi gardāko apskatu savā blogošanas laikā un ar smaidu sejā nododu visu Jūsu rokās! Neaiziesiet – nožēlosiet. Kamēr vasara vēl nav galā un sola vēl pēdējās siltš dienas – iesaku iet atvēsināties ar kārtīgu devu saldēta jogurta saldējuma.

