grāmatas

by stefanijavidzus

Labdien!

Oficiālā sasveicināšanās no manas puses ir pieņemama, jo šeit rādos labi, ja dažas reizes  (lasiet – reizi) mēnesī. Skarbi, bet patiesība. Tomēr nav jau tā, ka es nedaru neko aizraujošu.. Es lasu.

Dažš varbūt tagad iespurdzās, cits aizsedz seju ar roku, bet tā ir – es lasu skolas piespriesto ( citiem sodu, man baudu ) obligāto literatūru. Un nemaz nesmīniet. Man patīk šī veco grāmatu smarža un cik ļoti patiesas šīs grāmatas ir. Veco labo Krēslas sāgu tā vien zem gultas pabīdīt gribās, izlasot kādu Upīša lugu vai tos pašus Indrānus. Lai svētīta latviešu literatūra un skolotājas naids pret bērniem. :)

Un ja reiz par skolas lietām. Vai esat ievērojuši cik ātri šis mēnesis ir paskrējis. I pamirkšķināt nesanāks, ka jau visi kā viens soļosim uz jau ierasto solu. Nesūdzos, man patīk. Godīgi sakot, viss ko es redzu notiekam apkārt ir jauniešu iespēja sajaukt pa kokteilim un sabojāt veselību. Tas nekam neder. Bet izbaudiet vasaru, mīļie un drīz tiekamies! :)

