Es tuvāk gribu

by stefanijavidzus

labvakar mani mīļie.

Es esmu priecīga. Tik daudz labas lietas visapkārt. Tik skaisti cilvēki un arī sniegs vairs tikai mazās čupiņās ietvju malās pacietīgi tup. Es esmu iekāpusi paradīzes vilcienā, kurš nesen sāka savu ceļu. Man blakus ir ideāls cilvēks. Mēs kopā jūtamies labi un mums ir silti. Es vairāk gan domāju uz morālo pusi to siltumu, bet var arī fiziski. Silti….

Cik jauki ir saprast, ka tas ko tu meklē ir te pat. Varbūt varētu būt kas vairāk, bet ir labi, pat labāk kā labi. Laime ir galvenais un tad visi smaida.

Šodien ir jāpadara daudz darbi, skolai un mājām, jo rīt ir īpaša diena. Visu es jums nestāstīšu, bet nedaudz var.

Pirmkārt, rīt no rīta uz skolu iet man nesanāk, lai kā gribētu. Mamma ver vaļā bērnu dārzu un nododas saviem priekiem. Bērni – tā ir viņās laime. Man, pagaidām, ne gluži. Bet, ņemot vērā, ka esmu apveltīta ar kameru – es rīt esmu fotogrāfa lomā.

Otrā kārta, man ir jāsaved visa sava puse (istaba, virtuvīte, lielā istaba un pārējais) kārtībā.. Ciemiņus gaidu.

Treškārt, mājasdarbi, tas gan pats par sevi. Nodošos psiholoģijai un latviešu valodai.

Un uz šejieni es rīt došos. Uz Katjas Šehurinas skati. Būs skaisti, es jūtu un esmu sajūsmā. Beidzot būs tā iespēja vērot skati tuvāk kā parasti.

Paldies par uzmanību, dzīvojam tālāk. :)

