cik sen

by stefanijavidzus

Cik sen neesmu neko rakstījusi. Pavisam aizņemta. Bet tā nu ir, gripa uzbrūk un pēc tās izslimošanas jāsteidz pabeigt visus skolas darbus. Skolotāji nemaz nav pielaužami un visiem darītajiem darbiem jābūt izdarītiem un visam rakstītajam – uzrakstītam.

Esmu uzsākusi sacensības pati ar sevi. Nē ballītēm. Tas ir tā, ka es dzīvošu prātīgi… kādu laiku. Veselīga es būšu noteikti. Un jau esmu. *pabīda Cola`s pudeli tālāk*… Bet pavisam nopietni. Esmu sapratusi, ka mūžīgā izklaidēšanās mani pieradina pie mežonīga ritma. Nevar pagūt izdarīt visu un šobrīd – mācības ir #1 (numur viens) manā To do sarakstā. Deju grīda tuvākajā laikā man nespīd. Un labi vien ir.

Skat, kā man sanāk. Ar šādu mācīšanos esmu šodienas runu angļu valodā norunājusi uz visiem 10! (Lai svētīta e-klase).

Motivācija, motivācija. Tā tikai turpināt, mans latiņš ir pacelts augstāk kā jebkad un es zinu, ka varēšu.

Tā lūk. Dzīvojam tālāk!

