lai top avīze

by stefanijavidzus

Vakar bija otrā skolas diena. Nenoliegšu, ka ir laba sajūta atkal atgriezties dzīvē, bet nejaukie laika apstākļi samazina vēlmi izlīst no istabas. Glabiet.

Bet tomēr, es tur biju un izdarīju to, ko jau sen vēlējos – pieteicos skolas avīzei. :D Ceru, ka izturēšu, jo mani tā nopietni sabaidīja. Bet es centīšos. Galu galā, tas būs jautrs pasākums, tikšanās ar cilvēkiem, jauna iepazīšana un tas, kas man patīk – rakstīšana.

Novēliet veiksmi! Tā man noderēs arī šī brīža plānā – ieslēgt stacionāro pc un izdzēst no viņa nevajadzīgo, uzrakt fotošopu un uzmeistarot mammas mājas laipai  kādu grafiku. Yes! Vakarā dodos ārā ar mīļo Leldea un tad būs jaunas bildes un viss kā nākas.

Paldies par uzmanību. Uzvedieties labi, šīs ir tikai pirmās jaunā, 2011. gada, brīvdienas.

