pārdomas

by stefanijavidzus

Pēdējā laikā domas nespēju sakārtot. Gribu savu dzīvi mainīt vēl vairāk nekā ta jau ir mainījusies. Domāju, ka varētu to visu piekopt sākot ar 2011. Šodien apdomāju vispār zināmo – cilvēks sastāv no:

  • mīlestības
  • darba
  • zināšanām
  • sporta
  • reliģijas
  • dabas
  • sevis

Tas ir tas, kam ir jābūt katra cilvēka dzīvē. Protams, ka šajā vispāŗīgajā iedalījumā ietilpst vispārzināmas vajadzības, kā ēdiens, bet es uztaisīju šo savu sarakstu ar lietām, kuras vēlos piekopt nākamgad, t.i. kļūt par pilnvērtīgu, gudru, patiesu cilvēku. Es vēlos būt es pati, ar savām domām, mīlēt to, kas man ir dots, ticēt saviem sapņiem un spējām. Esmu sapratusi, ka lai cik nožēlojami tas nebūtu, vairumu no šī, manis uzskaitītā, man atņem modernā pasaule, tehnoloģijas. Es vēlos baudīt savu dzīvi un atteikties no tā, kas man nav vajadzīgs, dot sev un savam organismam to, kas dod labumu. Piemēram, kāda ir jēga no smēķēšanas, alkohola lielās devās? Nekāda. Tas neatrisina problēmas, bet aiztur tās. Jādod savam organismam tas, kas tam ir vajadzīgs, viss labais. Tā es dzīvošu. Paldies.

+ Pievienoju dažas bildes no piektdienas, kad tomēr aizbraucu ar mammu uz t/c Spici.

Arlabunakti.

