1. decembris

by stefanijavidzus

/home-made

Šodien sākas pēdējais 2010. gada mēnesis. Patiesībā, mans mīļākais no mēnešiem, jo tieši decembrī rodas gaišas idejas nākotnei, cilvēki satiekas un sirdis savienojas. Kā nekā, decembrī ir Ziemassvētki un šos svētkus visa pasaule iesaukusi par ‘piedošanas laiku’.

Manī tas izraisa siltas sajūtas, pat, ja ārā ir -20°C . Rodas vēlme pabeigt visu iesākto, lai Jaunais gads iesāktos bez parādiem un ar smaidu sejā. Man gan ir paveicies, jo liekas, ka šo gadu pabeigšu ar tukšu “parādu grāmatiņu”. Tāds gads man ir pirmo reizi un ir piedzīvots tik daudz kas jauks un jauns, ka grūti būtu to visu apkopot. Protams, sākums tam visam ir jaunā skola, kas mainījusi manu dzīves uztveri un pašu dzīvi par 180°. Beidzot esmu radusi ticību sev un saviem spēkiem. Esmu sasniegusi to, ko esmu mēģinājusi sasniegt ~9 gadus. Esmu lepna.

Tagad, viss, kas manos plānos ir palicis:

* sagatavot savu istabu un māju Ziemassvētku laikam;

* to pašu izdarīt arī klasē, lai visiem prieks par decembri;

* izcept piparkūkas un sagatavot dāvaniņas, kuras, starp citu, šogad esmu nolēmusi taisīt nelielas, bet ar lielu darbu ieguldītu to taisīšanā un meklēšanā;

* nokārtot pēdējos darbiņus skolā, kurus esmu iekavējusi slimošanas dēļ, jo, kā zināms, decembris ir ne tikai piedošanas, bet arī iesnu laiks.

Veiksmīgu Jums visiem decembri un parūpējieties, lai arī jūsu Jaunais gads būtu veiksmīgs un bez parādiem.

/home-made

/home-made

