Mierīga piektdiena, pagaidām

by stefanijavidzus

Esmu ērti iekārtojusies uz baltā dīvāna lielajā istabā un upurēju savas kājas apzīmēšanai. Tieši tā – esmu auklītes lomā un viņus jāizklaidē. :)

Šodien ir otrā diena šogad, kad izbaudu sniega aukstumu uz savas ādas. Nepatīk. Skaisti gan visapkārt, bet tas aukstums un ielu slidenums neiepriecina. Kaut gan, nevaru sagaidīt, kad varēšu uzrāpties uz kalna un pamēģināt ko jaunu – šogad doma ir par dēļa iemēģināšanu jeb snowbordu. Jāiemēģina jau ir.

Esmu arī sapratusi, ka esmu kļuvusi mierīgāka. Liels prieks par sevi. Labi mācos, beidzot un arī vēlme pēc lielajām piektdienas ballītēm ir zudusi.

Agrāk nedomāju, ka tas kādreiz varētu beigties, bet tagad manas intereses ir balstītas uz pavisam citām izklaidēm. Protams, nav jau tā, ka neapmeklēju pasākumus vispār, bet tā nav ik-vīkenda pamatvajadzība.

Uzskatu, ka tā ir viss pareizāk. Esmu jau agrāk izbaudījusi šo ballīš-prieku. Tagad man ir labi.

Uz tādas nots arī pabeigšu šo ierakstu. Varbūt šovakar iziešu pastaigā vai pasēdēšu kādā tējas namiņu.

Atā. :)

